whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ריהוט ייחודי המיוצר במיוחד בשבילכם

    נגרות בהתאמה אישית עשויה להוות פתרון מוצלח ללקוחות רבים. רבים מהם אינם רוצים לרכוש רהיטים תעשייתיים מהסיבות שלהם. ניתן למצוא סוגי רהיטים אשר מיוצרים בשיטה זאת ומסוגי עצים מגוונים. כל אחד יכול למצוא את הרהיט המותאם ביותר לצרכיו ולטעמו האישי. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא הינה נגריה איכותית וניתן לקבל ממנה מידע מקיף.

    גימור מושלם

    נגרות בהתאמה אישית מתבקשת בסיטואציות רבות, כך כאשר בעלי הבית אינם מוצאים רהיט מתאים לצרכיהם. העובדה הזאת נפוצה, לדוגמא, בעת ניסיון לא מוצלח להתאים ארון מוכן למבנה חדר מסוים, כדי לנצלו היטב יש ליצור ארונות שיתאימו בדיוק לנישה הקיימת לצורת החדר, למיקום החלון בו ולאלמנטים שונים נוספים. הרצון ברהיט מותאם אישית קיים גם להוספת נוי לסלון או לחדר אירוח אחר, וכן הלאה. ריהוט כזה מייצרים מסוגי עץ רבים אשר הפופולאריים בהם הם המייפל, האורן, הדובדבן והאלון. ניתן למצוא גם עצים אחרים, לכל אחד יש יתרונות משלו אבל עץ מלא הינו איכותי מאוד ביחס למוצרי עץ תעשייתיים, הוא עמיד יותר ומשדר טבעיות רבה יותר.

    תהליך הייצור

    תהליך הייצור מתחיל בהזמנת הלקוח. הנגר יכול לייעץ לגבי הצרכים הקיימים ולהמליץ על הרהיטים שלדעתו יתאימו בכל מצב. ההחלטה הסופית היא של הלקוח אשר בין היתר, צריך להחליט לגבי סגנון העיצוב – כפרי, מודרני, קלאסי או אחר. הייצור ייעשה בנגריה משוכללת אשר יש בה מיכון מודרני לעיבוד עץ, ולצביעתו. בכל ריהוט, ובמיוחד בארונות, יותאמו אלמנטים ואביזרים משלימים נחוצים כמו מגירות, מדפים, מתקני תליה, ידיות ומוצרי פרזול אחרים. ההתקנה תתבצע בבית הלקוח במועד שנקבע. היא תתבצע עם גימור מושלם.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות ב "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא בעלת המוניטין. בעליה מתמחה בייצור ריהוט בהתאמה אישית ומספק שירותיו לפרטיים, לעסקים ועוד. השירות המקצועי יינתן עם יחס אישי לכל לקוח – ותיק כחדש גם יחד. ריהוט הוא פריט דומיננטי בעל נוכחות התופס מרחב. מדובר בהשקעה, יחסית, גבוהה וכדאי לעשותה  היטב ובאמצעות מומחים לנושא.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content