whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נגריות בצפון הארץ

    נגריות בצפון מבצעות הרבה מעבר לבניית ריהוט פונקציונלי לבית או למשרד שלכם: הן מבצעות עבודות אמנות לכל דבר ועניין. מעוניינים לחדש את ארונות המטבח שלכם? זקוקים לארונות חדשים? חפצים פונקציונליים אלו יסייעו לכם רבות, אך בזכות ידי הזהב של נגרים מיומנים – הם יהפכו ליצירות חד-פעמיות ובלתי נשכחות. גרים בצפון ומחפשים אחר נגריה מקצועית? הצוות של לה מדרה ישמח לסייע לכם.

    תפקידן המכריע של הנגריות

    בין אם מדובר בדירה או במקום העבודה שלנו – ריהוט איכותי, מעוצב ועמיד הינו חלק משמעותי מאיכות החיים הגבוהה שלנו. בהתאם לכך, בבואכם לבחור בנגריה מקצועית – עליה לדעת לתכנן ולבנות פריטי ריהוט שונים בהתאם לטעמכם האישי. ארונות, למשל, הם חלק בלתי נפרד בכל בית ומשרד: בין אם מדובר בארונות הזזה לדירות קטנות, ארונות מטבח לבית החדש שרכשתם או שמא ארון שירות בו תחזיקו את ציוד הניקיון למשרד – אל תזלזלו בפריט ריהוט זה. בין אם מדובר במקצועיות, שימוש בחומרי גלם איכותיים לצד גימור מושלם ליצירת מראה אסתטי – כל אורח יציין לטובה את הארונות שלכם.

    לצד בנייתם של ארונות, על נגרים לדעת לבנות גם מטבחים פונקציונליים ונעימים כאחד: שמים את הדגש על פינת קפה? מעוניינים בהקמתו של אי עליו תחתכו את האוכל לארוחת הערב? בין אם מדובר בהיבטים אלו או אחרים, יש לתכנן אותם היטב כך שיקלעו לטעמם של הלקוחות.

    כיצד לבחור נגריה?

    אם אתם מחפשים אחר ארונות הזזה או פינת אוכל לשבת ולשתות בה קפה – יש לבנות אותם כראוי. בהתאם לכך, חשוב לבחור בנגריה המקצועית ביותר – בין אם דרך המלצות של החברים או סקירת אתרי האינטרנט השונים. אם אתם גרים בצפון, נקצר עבורכם את התהליך – ונמליץ על נגרית לה מדרה. נגריה זו, בניצוחו של אלי פרקטובניק, נוסדה לפני כ-20 שנה ומחזיקה במוניטין גבוה: בזכות השימוש בחומרי גלם איכותיים לצד עבודת תכנון ועיצוב הריהוט – אנו מקפידים על כל פרט ופרט בתהליך העבודה.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content