whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מטבח מודרני בשילוב עץ

    מטבח מודרני בשילוב עץ מוביל לפונקציונליות ואסתטיקה משובחים. בין אם מדובר במשפחה שמרבה לבשל או שמא מדובר במטבח בווילת הקיץ שלכם – על חדר זה לכלול מספר דגשים שיקלו על מלאכת הבישול כמו גם ייצור אווירה מזמינה. אם אתם מחפשים אחר ידי אמן שישדרגו את המטבח שלכם – אתם מוזמנים להתרשם מעבודותיה של נגרית לה מדרה.

    מטבח מודרני בשילוב עץ: לעשות זאת נכון

    עוברים לבית חדש ועדיין לא עיצבתם את המטבח? גרים שנים רבות באותה הדירה ומעוניינים לשפץ את המטבח הקיים? אין תחליף למטבח איכותי שישרת אתכם נאמנה שנים רבות. בתחילתו של תהליך העיצוב, רבים בוחרים בקו מודרני למטבח שלהם, מתוך מחשבה שסגנון עיצובי זה יעניק לחלל החדר קווים נקיים ורגועים. תכנון עיצוב מטבח מודרני כולל, בין היתר, שימוש בחומרי גלם כדוגמת אלומיניום ונירוסטה לצד טווח צבעים מגוון למדי. במקביל לכך, ניתן לשלב אביזרים שונים, כמו למשל קולט אדים – לביצוע עבודות המטבח על הצד הטוב ביותר. אין ספק שהן מהבחינה הפרקטית והן מהבחינה העיצובית, קונספט מודרני ישרת היטב את אלו מביננו המבלים שעות ארוכות במטבח.

    עם זאת, כדי שהמטבח לא יצור אווירה מנוכרת או לא מזמינה, רבים בוחרים לשלב אלמנטים עיצוביים נוספים – במקביל לקווים המודרניים. אנו נמליץ על שילובו של עץ מלא בעת בנייתו של מטבח מודרני. למה הכוונה? עץ מלא הינו חומר גלם המיוצר מעץ טבעי וללא תהליכי הנדוס למיניהם. לכן, הוא נחשב לחומר גלם משובח – במיוחד עבור המטבח.

    מעבר להיבט הפונקציונלי, שילוב עץ במטבח מודרני יוסיף אסתטיקה רבה למטבח שלכם: בין אם מדובר ברצפות, בהקמתו של אי לחיתוך או שמא ארונות המטבח – אין ספק ששילוב מיוחד זה יעודד את האורחים שלכם להישאר בו זמן רב.

    לשלב בין הפרקטי לאסתטי

    בין אם מדובר בבישול ארוחות לבני המשפחה או שמא אירוח חברים – המטבח הוא אחד החדרים בהם אנו מבלים שעות רבות. כדי שנוכל ליהנות מחדר זה לאורך תקופה ארוכה – חשוב להקפיד על בחירת קו עיצובי ייחודי לצד חומרי גלם איכותיים. בנייתו של מטבח מודרני תוך שילוב בעץ יגשים מטרה זו. אם גם אתם מעוניינים לחדש את המטבח עם אסתטיקה חמימה לצד פרקטיות מודרנית – נגרית לה מדרה, בניהולו של אלי פרקטובניק, תגשים את משאלתכם, תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב שייעדתם לכך.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content