whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מטבח בסגנון כפרי

    מטבח בסגנון כפרי מיועד לאלו מבינכם שגרים בעיר – אבל מתגעגעים לטבע. המטבח שלכם מיושן וזקוק לשדרוג? גרים בעיר ורוצים להעניק למטבח טאץ' נעים וכפרי? בין אם מדובר בארונות לכלי המטבח ובין אם מדובר בשולחן עשוי עץ סביבו יישבו בני המשפחה – נגרית לה מדרה תשמח לבנות לכם את המטבח עליו תמיד חלמתם.

    מטבח בסגנון כפרי – אילו שטחים לעצב?

    החיים העירוניים שאנו מנהלים עמוסים בשלל משימות: בין אם מדובר בחיי עבודה מתישים או שמא טיפול בבני משפחה – עלינו לתמרן בין שלל משימות. בסופו של יום, כאשר אנו חוזרים לביתנו ומכינים אוכל – אווירה נעימה במטבח תעלה חיוך על פנינו. עיצוב כפרי במטבח, בהתאם, ישמח אותנו – ללא צל של ספק. תמיד חלמתם על מטבח כפרי בדיוק כמו באנגליה? אולי יעניין אתכם לבנות מטבח כפרי סטייל פרובנס? בין אם מדובר בסגנון כפרי כזה או אחר – יש לבצע עבודה זו היטב.

    עיצוב או חידוש מראהו של מטבח הוא מסע מורכב בסופו תזכו לחלל עליו חלמתם זמן רב. עם זאת, עיצוב זה כולל הרבה מעבר לשולחן חדש או צחצוח הרצפות – הוא כולל שדרוג של משטחים ואביזרים רבים אחרים. נסקור, כעת, את חלקם:

    • ארונות מטבח – זקוקים למקום נוסף לצלחות שלכם? שדרוג ארונות המטבח כולל לא רק את הגדלת השטח שלהם, אלא גם עיצוב ייחודי. בהתאם לכך, בין אם מדובר בעץ אלון או שמא עץ אחר – ארונות אלו יעניקו לכם תחושה ביתית ונעימה.
    • משטחי עבודה – לצד מדפי התצוגה, הארונות והקמתו של אי במרכז המטבח, משטח עבודה מעץ או שיש המותקנים על יחידות הסמוכות למטבח הם חלק חשוב מנראות ואבזור המטבח. בהתאם לכך, כדי להשיג את המראה הכפרי המושלם – שימוש בעץ ברצפת המטבח יסייע לאסתטיקה הכללית.

    לארח באווירה ביתית

    מעוניינים לארח בני משפחה וחברים לארוחות ערב? מעוניינים לשלב במטבח שלכם פונקציונליות ועיצוב כפרי? הצוות של נגריית לה מדרה ישמח לבנות לכם מטבח בסטייל כפרי שישתלב היטב עם שאר חדרי הבית – ויעניק לכם ולאורחים תחושה נעימה ומזמינה.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content