whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קצת על הנגרייה

      נגריית לה מדרה מייצרת רהיטים מעץ מלא כבר 20 שנה ע"י אומן העץ אלי פרקטובניק, תושב קורנית, וצברה לעצמה מוניטין של נגריה איכותית בזכות מאות לקוחות מרוצים.

      לה מדרה מייצרת לפי בקשת הלקוח רהיטים איכותיים ומעוצבים לבית כמו מטבחים, ארונות קיר,ארונות אמבטיה, מזנונים, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדרי ארונות, פינות אוכל, פרגולות, ופתרונות שונים לבית.

      שירותי הנגריה

      יתרון

      מטבחים

      ייצור מטבחים ברמת איכות גבוהה ביותר, פרזול מהמתקדם ביותר של חברות Hettich ו-blum. ניתן לשדרג מטבחים קיימים עם תוספות של ארונות והחלפת מסילות במגירות.

      יתרון

      חדרי ארונות

      בנית חדרי ארונות בכל דגם אפשרי, עם או בלי דלתות תוך מתן פתרון אחסון אופטימלי.

      יתרון

      ריהוט פנים הבית

      תכנון ועיצוב של כל חללי הבית, ליווי צמוד תוך התחשבות ברצון הלקוח.

      יתרון

      נישות גבס

      בניית נישות גבס בשילוב ארונות או מדפי עץ גושני.

      יתרון

      חידוש רהיטים

      ביצוע חידוש מטבחים, וריהוט קיים ע"י צביעה ברמת גימור גבוהה בחדר צבע מתקדם.

      יתרון

      תיקון רהיטים

      תיקון כמתן שירות ללקוח, כגון – הדבקות רגליים לשולחנות, כיסאות, תיקון דלתות ומגירות במטבחים.

      הפרויקטים שלנו

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        הצטרפו ללקוחות המרוצים

        אבי גיסברג‏

        אלי בחור מדהים הוגן וכישרוני , ממליץ עליו מאוד!

        author-of-review

        נופר פרונט אוחד

        פעם שלישית חוזרים לאותו מקום, אין על הרהיטים של אלי!

        author-of-review

        מור שם טוב

        ממליצה בחום !! בחור מוכשר ומקצועי מאוד!!

        author-of-review

        ליאור צורף זרגרי

        אלי בנה לנו ארון קיר מדהים לחדר הילדים וכן מספר שידות לחדרי האמבטיה. עבודה מדהימה, מדויקת, אלגנטית והכי חשוב – בדיוק כמו שדמיינו שיראה, והכל בחיוך ונועם. מומלץ בחום רב!!

        author-of-review

        עינב בר יוסף

        אלי בעל ידיי זהב! עבודות מדהימות, נקיות ומיוחדות. שירות אמין ואיכותי. ממליצה בחום!

        author-of-review

        יפעת אמיר

        אחרי 22 שנים החלטנו להפרד מהמטבח הכפרי והחום שלנו ולהפוך אותו לבהיר ומואר. אז פנינו לאלי פרקטובניק מנגרית לה מדרה בקורנית, שצבע, שייף, חידש, שיפץ ותיקן והכל בנעימות ומקצועיות.
        אני הכי מרוצה ובוודאי מאוד ממליצה!!

        author-of-review

        שרון ברייאן

        תודה ענקית אלי – פתרת לנו צורך במטבח, במהירות, מקצועיות ועם חיוך.

        זו פעם שנייה שאנחנו נעזרים בך, אחרי שבנית לנו גם ארונית אמבט יפה בעבר.

        אנחנו מאוד מרוצים וממליצים לכל מי שזקוק לנגרות לפנות אלייך.

        author-of-review

        אלישבע פרידמן

        תודה רבה רבה לאלי וציוותו . הם עשו לנו מטבח מעשה אומן, יפהפה. שידרגו לנו את הבית ישר למגזין דיור.

        אלי איש יקר עם מאור פנים , חום וטוב . קשוב מאוד לצורכי הלקוח וגם המחיר הוגן. איש ישר הלוואי שיירבו כמותו. מאחלים לך אלי עוד המון שנות יצירה בהנאה. ומאמינה שעוד ייפגשו דרכינו בעתיד. תודה!

        author-of-review

        בואו לדעת יותר

        ייצור ארון ייחודי שלא תראו בשום מקום אחר

        נגריית לה מדרה מתמחה בעיצוב וייצור ארונות בהתאמה אישית על בסיס עץ מלא. ניתן להזמין ארונות הזזה, ארונות פתיחה, ארונות...

        המשך קריאה
        אנחנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר

        רהיטי עץ מלא איכותיים זה נגרות בהתאמה אישית. אין סיבה שנתפשר על רהיטים אחידים כאשר קיימת אפשרות לקבל בדיוק את...

        המשך קריאה
        אל תחכו ופנו עוד היום לבעל מקצוע מוסמך

        ידעתם שאתם יכולים לחדש או להחליף את המטבח בתנאים שלכם? עם נגר מטבחים אתם בוחרים את חומרי הגלם, את המידות,...

        המשך קריאה
        חושבים על חידוש המטבח ולא יודעים מאיפה להתחיל?

        הגיע הזמן לחדש את המטבח שלכם? אם תשתית ארונות המטבח שלכם חזקה, איכותית ויציבה, אין סיבה שתמהרו להחליף את המטבח...

        המשך קריאה

        נגר בצפון לשידרוג ביתכם

        אם אתם מתגוררים באזור הצפון ואתם מעוניינים לשדרג את ביתכם ולעצב אותו, נגר בצפון המבצע עבודות נגרות מקצועית ויוצר ריהוט לבית, יהווה את הדבר הטוב ביותר עבורכם. מעבר לעובדה שבחירה בריהוט שיוצר נגר איננה יקרה יותר מריהוט שניתן לרכוש להרכבה עצמית, נגר מספק את האפשרות לבחור את הריהוט התואם ביותר לצרכים שלכם. לה מדרה, נגריה העוסקת בייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא, היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבור ייצור רהיטים בצפון.

        נגר בצפון: מדוע כדאי לבחור בנגר על פני רהיטים להרכבה עצמית?

        בעוד שניתן למצוא כיום מגוון סוגים שונים של רהיטים לבית בכל חנות רהיטים, אשר מגיעים כרהיטים להרכבה, כיום קיימת גם אופציה של בחירת נגר עבור יצירת ריהוט לבית בהתאמה אישית. בעוד שהריהוט שניתן למצוא בחנויות לא תמיד יהיה תואם למידות החלל שבביתכם או לאופי העיצוב של ביתכם, הרי שכאשר בוחרים בשירותיו של נגר, הוא יתאים את הריהוט באופן מוחלט למידות החדר שבו הוא צריך להיות וכן, בהתאם לסגנון העיצוב הרלוונטי מבחינתכם. לא פעם, עבודות ריהוט של נגר הן יפות יותר, דקורטיביות יותר ואיכותיות יותר. כמובן שחשוב לבחור בנגר הנכון בכדי שיספק את התוצאה הטובה ביותר בסיום הליך בניית ועיצוב הריהוט שתבחרו עבור ביתכם.

        נגריות בצפון

        ריהוט מנגרייה מקצועית יכול להוות את הדבר הטוב ביותר עבור כל בית. אם אתם מחפשים נגריות בצפון עבור יצירת ריהוט לביתכם, כדאי מאוד שתבחרו את הנגרייה הטובה ביותר בתחום ייצור ועיצוב ריהוט בהתאמה אישית. אם לא תבחרו נגריה מספיק מקצועית, תקבלו תוצאה בינונית. לה מדרה, ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא מסוגים שונים, היא הבחירה האידאלית עבור כל אדם שמחפש נגריה בצפון לצורך ייצור ריהוט עבור ביתו.

        לבחור נגר בצפון – הטוב ביותר עבור ייצור ועיצוב ריהוט לבית

        אם אתם מחפשים רהיטים עבור ביתכם בצפון או אתם מעוניינים לחדש, לעצב ולשדרג את חזית המטבח שלכם, חשוב מאוד שתבחרו שירותי נגרות בצפון המוצעים על ידי נגר מקצועי. נגר מקצועי ידע כיצד לעצב את הרהיט המושלם עבור ביתכם בהתאם למידותיו, בהתאם לעיצוב שלו ובהתאם לכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת. בחירת ריהוט מנגר מקצועי, מאפשרת ניצול מקסימלי של שטח הבית שלכם. נגריית לה מדרה, אשר בבעלותו ובניהולו של אומן העץ אלי פרקטובניק מזה כ-20 שנה, היא הבחירה הטובה ביותר כאשר מחפשים נגר באזור הצפון. הנגרייה מספקת עבודות מיוחדות מעץ מלא, כפרי או מודרני, ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר לרבות: בניית ארונות וחידוש מטבחים.

        למה דווקא נגריות בצפון לעיצוב הבית?

        אם אתם מעוניינים לעצב ולשדרג את ביתכם בצפון באמצעות ריהוט איכותי, חידוש המטבח שלכם ועוד, עומדות בפניכם שתי אופציות. האופציה הראשונה היא פשוט לבחור בחנות רהיטים כלשהי ולגשת אליה לצורך רכישת הרהיטים הרלוונטיים עבורכם. האופציה השנייה היא לבחור נגריה בצפון אשר ידועה כמקצועית ומנוסה בתחום עיצוב מגוון רהיטים בהתאמה אישית לכל בית, אשר תעניק לכם את האפשרות לבחור את הריהוט המדויק ביותר לסגנון העיצוב של הבית שלכם, לצרכים האישיים הספציפיים שלכם ועוד. לא מעט אנשים בטוחים כי שירות נגריה לצורך ייצור ריהוט לבית הוא שירות יקר יותר מרכישת רהיט תעשייתי, אולם, אין הדבר נכון. שירותי נגרייה מוצעים כיום במחירים אטרקטיביים וכאשר בוחרים את הטובה ביותר בתחום, ניתן לקבל את התוצאה האידאלית בעיצוב ושדרוג מראה ביתכם.

        נגרייה מקצועית בצפון – כיצד בוחרים?

        לאחר שהבנתם מדוע כדאי לבחור דווקא בנגריה עבור ייצור ועיצוב ריהוט לבית, חשוב שתדעו שלא כדאי לבחור בכל נגריה באשר היא לצורך ייצור הריהוט הרלוונטי לכם. הנגרייה הנבחרת חייבת להציע נגרים מקצועיים ומנוסים בתחום ייצור רהיטים בהתאמה אישית לבית, חידוש מטבחים ועוד. יש לבחון את המוניטין שיש לנגריה בתחום ואת ההמלצות שיש עליה. אם אתם מחפשים נגרייה שכדאי לבחור בה בצפון עבור עיצוב ריהוט לביתכם, כדאי שתכירו את נגריית לה מדרה, אשר עוסקת בתחום ייצור, עיצוב והתאמה של רהיטים מעץ מלא לבית. הנגרייה הוקמה ומנוהלת מזה כ-20 שנה על ידי האומן בעץ, אלי פרקטובניק. הנגרייה מציעה ייצור ריהוט איכותי מעץ מלא, ברמת גימור גבוהה.

        נגר ארונות איכותיים

        על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט רהיטים מיובאים להרכבה עצמית, כאשר יש צורך בארונות לבית, אין כמו להזמין את שירותיו של נגר ארונות מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יבנה לכם בדיוק את הארונות שאתם מעוניינים בהם עבור ביתכם. אם החלטתם ללכת על איכות עבור ביתכם ולבחור בנגר אשר יכין עבורכם ארונות בהתאמה אישית, כדאי שתבחרו בטוב ביותר. לה מדרה, ייצור עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא, הם הבחירה הטובה ביותר עבור התאמת ארונות לבית על ידי נגר מקצועי.

        מדוע כדאי לבחור נגר ארונות?

        על אף שכאמור לא מעט אנשים המעוניינים לרכוש ארון או ארונות עבור הבית שלהם, יחשבו לגשת לחנות כלשהי המציעה רהיטים בהרכבה אישית ולרכוש אחד מהארונות המוצעים בחנויות המדוברות. אולם, ישנם אנשים המעוניינים בארונות בהתאמה אישית ומדויקת עבור הבית שלכם ובהתאם לצרכים שלכם. אותם אנשים לרוב יבחרו בשירותיו של נגר העוסק בין היתר בתחום בניית והרכבת ארונות לבית. נגר יבצע את עבודת הנגרות הנדרשת עבר הכנת ארונות, כך שתוכלו להתאים את הארונות בדיוק לצרכים שלכם ובדיוק בהתאם לגודל כל חלל שבו הם צריכים לעמוד. מבחינה עיצובית, העיצוב של הארון יהיה בדיוק כפי שאתם חולמים. כלומר, בעוד שברכישת ארון מיובא להרכבה, לא פעם תדרשו להתפשר על עיצוב הארון בהתאם לעיצובים הקיימים המוצעים בחנות, הבחירה בנגר לצורך התאמת ארונות לביתכם תספק לכם את הארון המדויק לכם מכל הבחינות.

        נגריות בצפון עבור יצירת ריהוט לביתכם

        ריהוט מנגרייה מקצועית יכול להוות את הדבר הטוב ביותר עבור כל בית. אם אתם מחפשים נגריות בצפון עבור יצירת ריהוט לביתכם, כדאי מאוד שתבחרו את הנגרייה הטובה ביותר בתחום ייצור ועיצוב ריהוט בהתאמה אישית. אם לא תבחרו נגריה מספיק מקצועית, תקבלו תוצאה בינונית. לה מדרה, ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא מסוגים שונים, היא הבחירה האידאלית עבור כל אדם שמחפש נגריה בצפון לצורך ייצור ריהוט עבור ביתו.

        כיצד בוחרים את נגר הארונות הטוב ביותר?

        כאשר מעוניינים לרכוש ארון בהתאמה אישית מנגר העוסק בתחום בניית, הרכבת והתאמת ארונות, חשוב מאוד לבחור את הנגר הטוב והמקצועי ביותר בתחומו, אשר מבצע את עבודותיו בצורה מדויקת בהתאם לרצונו של הלקוח – תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אם אתם מחפשים נגר מקצועי עבור רכישת ארונות לביתכם, כדאי שתכירו את לה מדרה, נגריה העוסקת בייצור ועיצוב ריהוט מעץ, בעלת מוניטין, אשר הוקמה ומנוהלת מזה 20 שנה על ידי האומן בעץ אלי פרקטובניק. הנגרייה מציעה כיום ייצור ריהוט איכותי לבית לרבות ארונות, ברמה הגבוהה ביותר.

        למה דווקא נגריות בצפון לעיצוב הבית?

        אם אתם מעוניינים לעצב ולשדרג את ביתכם בצפון באמצעות ריהוט איכותי, חידוש המטבח שלכם ועוד, עומדות בפניכם שתי אופציות. האופציה הראשונה היא פשוט לבחור בחנות רהיטים כלשהי ולגשת אליה לצורך רכישת הרהיטים הרלוונטיים עבורכם. האופציה השנייה היא לבחור נגריה בצפון אשר ידועה כמקצועית ומנוסה בתחום עיצוב מגוון רהיטים בהתאמה אישית לכל בית, אשר תעניק לכם את האפשרות לבחור את הריהוט המדויק ביותר לסגנון העיצוב של הבית שלכם, לצרכים האישיים הספציפיים שלכם ועוד. לא מעט אנשים בטוחים כי שירות נגריה לצורך ייצור ריהוט לבית הוא שירות יקר יותר מרכישת רהיט תעשייתי, אולם, אין הדבר נכון. שירותי נגרייה מוצעים כיום במחירים אטרקטיביים וכאשר בוחרים את הטובה ביותר בתחום, ניתן לקבל את התוצאה האידאלית בעיצוב ושדרוג מראה ביתכם.

        נגרייה מקצועית בצפון – כיצד בוחרים?

        לאחר שהבנתם מדוע כדאי לבחור דווקא בנגריה עבור ייצור ועיצוב ריהוט לבית, חשוב שתדעו שלא כדאי לבחור בכל נגריה באשר היא לצורך ייצור הריהוט הרלוונטי לכם. הנגרייה הנבחרת חייבת להציע נגרים מקצועיים ומנוסים בתחום ייצור רהיטים בהתאמה אישית לבית, חידוש מטבחים ועוד. יש לבחון את המוניטין שיש לנגריה בתחום ואת ההמלצות שיש עליה. אם אתם מחפשים נגרייה שכדאי לבחור בה בצפון עבור עיצוב ריהוט לביתכם, כדאי שתכירו את נגריית לה מדרה, אשר עוסקת בתחום ייצור, עיצוב והתאמה של רהיטים מעץ מלא לבית. הנגרייה הוקמה ומנוהלת מזה כ-20 שנה על ידי האומן בעץ, אלי פרקטובניק. הנגרייה מציעה ייצור ריהוט איכותי מעץ מלא, ברמת גימור גבוהה.

        נגר בצפון לשידרוג הבית

        אם אתם מתגוררים באזור הצפון ואתם מעוניינים לשדרג את ביתכם ולעצב אותו, נגר בצפון המבצע עבודות נגרות מקצועית ויוצר ריהוט לבית, יהווה את הדבר הטוב ביותר עבורכם. מעבר לעובדה שבחירה בריהוט שיוצר נגר איננה יקרה יותר מריהוט שניתן לרכוש להרכבה עצמית, נגר מספק את האפשרות לבחור את הריהוט התואם ביותר לצרכים שלכם. לה מדרה, נגריה העוסקת בייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא, היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבור ייצור רהיטים בצפון.

        נגר בצפון: מדוע כדאי לבחור בנגר על פני רהיטים להרכבה עצמית?

        בעוד שניתן למצוא כיום מגוון סוגים שונים של רהיטים לבית בכל חנות רהיטים, אשר מגיעים כרהיטים להרכבה, כיום קיימת גם אופציה של בחירת נגר עבור יצירת ריהוט לבית בהתאמה אישית. בעוד שהריהוט שניתן למצוא בחנויות לא תמיד יהיה תואם למידות החלל שבביתכם או לאופי העיצוב של ביתכם, הרי שכאשר בוחרים בשירותיו של נגר, הוא יתאים את הריהוט באופן מוחלט למידות החדר שבו הוא צריך להיות וכן, בהתאם לסגנון העיצוב הרלוונטי מבחינתכם. לא פעם, עבודות ריהוט של נגר הן יפות יותר, דקורטיביות יותר ואיכותיות יותר. כמובן שחשוב לבחור בנגר הנכון בכדי שיספק את התוצאה הטובה ביותר בסיום הליך בניית ועיצוב הריהוט שתבחרו עבור ביתכם.

        נגר ארונות מקצועי ומנוסה

        על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט רהיטים מיובאים להרכבה עצמית, כאשר יש צורך בארונות לבית, אין כמו להזמין את שירותיו של נגר ארונות מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יבנה לכם בדיוק את הארונות שאתם מעוניינים בהם עבור ביתכם. אם החלטתם ללכת על איכות עבור ביתכם ולבחור בנגר אשר יכין עבורכם ארונות בהתאמה אישית, כדאי שתבחרו בטוב ביותר. לה מדרה, ייצור עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא, הם הבחירה הטובה ביותר עבור התאמת ארונות לבית על ידי נגר מקצועי.

        לבחור בנגר הטוב ביותר עבור ייצור ועיצוב ריהוט לבית

        אם אתם מחפשים רהיטים עבור ביתכם בצפון או אתם מעוניינים לחדש, לעצב ולשדרג את חזית המטבח שלכם, חשוב מאוד שתבחרו שירותי נגרות בצפון המוצעים על ידי נגר מקצועי. נגר מקצועי ידע כיצד לעצב את הרהיט המושלם עבור ביתכם בהתאם למידותיו, בהתאם לעיצוב שלו ובהתאם לכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת. בחירת ריהוט מנגר מקצועי, מאפשרת ניצול מקסימלי של שטח הבית שלכם. נגריית לה מדרה, אשר בבעלותו ובניהולו של אומן העץ אלי פרקטובניק מזה כ-20 שנה, היא הבחירה הטובה ביותר כאשר מחפשים נגר באזור הצפון. הנגרייה מספקת עבודות מיוחדות מעץ מלא, כפרי או מודרני, ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר לרבות: בניית ארונות וחידוש מטבחים.

        מדוע כדאי לבחור נגר ארונות?

        על אף שכאמור לא מעט אנשים המעוניינים לרכוש ארון או ארונות עבור הבית שלהם, יחשבו לגשת לחנות כלשהי המציעה רהיטים בהרכבה אישית ולרכוש אחד מהארונות המוצעים בחנויות המדוברות. אולם, ישנם אנשים המעוניינים בארונות בהתאמה אישית ומדויקת עבור הבית שלכם ובהתאם לצרכים שלכם. אותם אנשים לרוב יבחרו בשירותיו של נגר העוסק בין היתר בתחום בניית והרכבת ארונות לבית. נגר יבצע את עבודת הנגרות הנדרשת עבר הכנת ארונות, כך שתוכלו להתאים את הארונות בדיוק לצרכים שלכם ובדיוק בהתאם לגודל כל חלל שבו הם צריכים לעמוד. מבחינה עיצובית, העיצוב של הארון יהיה בדיוק כפי שאתם חולמים. כלומר, בעוד שברכישת ארון מיובא להרכבה, לא פעם תדרשו להתפשר על עיצוב הארון בהתאם לעיצובים הקיימים המוצעים בחנות, הבחירה בנגר לצורך התאמת ארונות לביתכם תספק לכם את הארון המדויק לכם מכל הבחינות.

        כיצד בוחרים את נגר הארונות הטוב ביותר?

        כאשר מעוניינים לרכוש ארון בהתאמה אישית מנגר העוסק בתחום בניית, הרכבת והתאמת ארונות, חשוב מאוד לבחור את הנגר הטוב והמקצועי ביותר בתחומו, אשר מבצע את עבודותיו בצורה מדויקת בהתאם לרצונו של הלקוח – תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אם אתם מחפשים נגר מקצועי עבור רכישת ארונות לביתכם, כדאי שתכירו את לה מדרה, נגריה העוסקת בייצור ועיצוב ריהוט מעץ, בעלת מוניטין, אשר הוקמה ומנוהלת מזה 20 שנה על ידי האומן בעץ אלי פרקטובניק. הנגרייה מציעה כיום ייצור ריהוט איכותי לבית לרבות ארונות, ברמה הגבוהה ביותר.

        נגר ארונות בצפון

        נגר ארונות מקצועי יסייע לכם בתכנון ארונות ואף התקנתם בפועל. מעוניינים בארונות הזזה בחדר השינה? זקוקים לארונות חדשים במקום אלו המתפרקים? סוגי ארונות אלו ורבים אחרים יסייעו לכם באחסון החפצים שלכם על הצד הטוב ביותר. מעבר לכך, ארונות אלו משמשים אף כחפץ דקורטיבי לכל עניין ודבר. לכן, בבואכם ליצור קשר עם נגר, חשוב לדון אתו על חומרי הגלם מהם הוא יכין את הארונות – כך שהם ישתלבו היטב בחדר.

        לארגן את הכאוס – בסיוע נגריית לה מדרה

        מרבית האנשים נהנים מחיי נוחות ויציבות בתוך דירה נעימה וחמימה. ארונות הם, ללא כל צל של ספק, מרכיב חשוב ביצירתה של תחושת יציבות זו. מחפשים אחר נגר שיתקין עבורכם ארון באחד מחדרי הדירה שלכם? נגרית לה מדרה תשמח לסייע לכם בכך, החל משימוש בחומרי גלם איכותיים לארונות – ועד לביצוע התקנתם.

        נגר ארונות: מידע מקיף

        אחת האמרות המפורסמות ביותר הן שכל בית זקוק למרפסת – אך ללא ארונות נדמה שחיינו יהיו מלאים באי סדר. עוברים לבית פרטי? זקוקים לריענון הדירה הנוכחית? עיצוב הארונות הוא שלב חשוב ומכריע בעיצוב כל נכס. בהתאם לכך, על ארונות אלו לכלול מספר פרמטרים קריטיים שיסייעו לכם להגיע לכל פריט לבוש או צעצוע – גם אם הם נמצאים במדף העליון ביותר. פרמטרים אלו כוללים, בין היתר, את הדגשים הבאים:

        • עיצוב דלתות הארון: בין אם בחרתם בדלתות הזזה, דלתות פתיחה או ללא דלתות כלל – מגוון האפשרויות העומד בפניכם עצום. כל שנותר, כעת, הוא לבחור.
        • עיצוב מדפי הארון: לכאורה מדובר בהיבט מובן מאליו, אך כאשר מדובר בדירה קטנה – חשוב לקחת בחשבון כל סנטימטר של מדפים אלו.

        במקביל, בבואכם לתכנן את הארון שיענה על הצרכים שלכם, חשוב גם להתוודע לשלל סוגי הארונות הקיימים. אחד מסוגי הארונות הנפוצים ביותר הוא ארון הזזה. סוג ארון זה הינו הפתרון האולטימטיבי, שכן הוא משלב היטב בין פונקציונליות לבין אסתטיקה.

        בנוסף לכך, רבים מאתנו אף מבקשים לעצב או להוסיף ארונות למטבח שלנו: בין אם מדובר בארונות עשויים עץ או שמא מדובר במראה כפרי – על ארונות אלו להשתלב היטב עם המראה הכללי של המטבח.

        נגר מקצועי בצפון

        נגר בצפון מקצועי ומנוסה יידע לסייע בשלל משימות נגרות: המטבח בבית שלכם זקוק לשדרוג? זקוקים לארונות חדשים בהתאמה אישית? פינת האוכל שלכם ראתה ימים יפים יותר? בין אם מדובר בעבודות נגרות כאלו או אחרות – חשוב לשכור את שירותיו של נגר מקצועי. אם אתם גרים בצפון הארץ ומחפשים אחר נגר, צרו קשר בהקדם עם נגריית לה מדרה.

        יצירתיות היא שם המשחק

        לעצב את חדרי הבית היא משימה שדורשת ראייה רחבה ויצירתית. מעוניינים בשירותיו של נגר בצפון? נגרית לה מדרה, בבעלותו של אלי פרקטובניק, תסייע לכם בכל בקשה: בין אם מדובר בחדר השינה, האמבט או מזנון חדש – נשמח להעניק לכם את הידע הרב שרכשנו לאורך 20 שנות עבודה.

        נגר בצפון: אילו עבודות עליו לבצע?

        הבית הוא היכן שהלב נמצא. כאשר הבית משלב היטב בין פונקציונליות נאותה לבין נראות אסתטית וייחודית – הלב שלנו יתרחב הרבה יותר. מעוניינים לשדרג את אחד מחדרי הדירה שלכם? עוברים לבית פרטי וזקוקים לריהוט בעיצוב אישי? בטרם תפנו לנגר מומלץ באזור הצפון, חשוב לדעת באילו סוגי ריהוט הוא יוכל לסייע לכם:

        • ארונות בהתאמה אישית – אחד הפריטים החשובים ביותר בכל בית ומשרד הוא הארון: בין אם מדובר בארונות הזזה, ארונות שיכילו את נעלי החורף והקיץ בבעלותכם או ארון שירות, על ארונות אלו להיות פונקציונליים. אם חשובה לכם האסתטיקה של הארונות לא פחות מהפונקציונליות שלהם, שיתוף פעולה עם נגר יצירתי ישיג לכם את הארונות המשלבים שני היבטים אלו – על הצד הטוב ביותר.
        • מטבח – בין אם אנו אוכלים שם ארוחת בוקר זריזה או שמא מכינים שם את ארוחת הערב לכל המשפחה, המטבח הוא חלל בו אנו מבלים זמן רב. על מנת שנוכל להיעזר ממנו כראוי, יש לתכנן היטב היכן יעמוד כל ארון וכיסא. בהתאם לכך, יש להסתייע בשירותיו של נגר מקצועי שיידע ליישם את בקשותיכם – תוך שמירה על קונספט עיצובי ייחודי ובלתי נשכח.

        נגר ארונות הזזה

        נגר ארונות מייצר ארונות ורהיטים אחרים בהתאמה אישית. שירותיו ניתנים בעיקר לאנשים פרטיים אבל גם לעסקים, לבתי מלון, למוסדות ועוד. בכל בית נדרשים ארונות מסוגים שונים כולל למטבח, לחדרי שינה ואירוח, לחדרי הורים וילדים ועוד. הוא מייצר אותם בסגנונות שונים שחלקם אף מבוקשים מאוד. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא היא נגריה מקצועית המתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

        נגר ארונות – שירות מקצועי ואדיב

        נגר ארונות ייעץ לכל לקוח מתלבט לגבי הארונות המתאימים לצרכיו. הייעוץ מגיע במצבים שונים וכאשר לא ברור ללקוח איך כדאי לבחור ארונות מתאימים. למשל, ניתן למצוא סגנונות כפריים המתאימים לבעלי דירות ובתים בעיר המחפשים להכניס לבית מראה טבעי, אבל גם לבתים באזורים כפריים שבעליהם רוצים להשתלב היטב בסביבה, אבל לא רק. העיצוב ייעשה על פי גודל החדר הקיים, צורתו ועוד, יהיה צורך לבחור את סוג העץ. הפופולאריים הקיימים הם אלון, אורן, מייפל ודובדבן, לכל אחד תכונות שונות אבל עם עיבוד טוב ומקצועי מכולם ניתן לייצר חלקי ארונות מעולים. בחירת העיצוב כוללת גם צבעים, ידיות, צירים וחלקים נוספים אשר מוסיפים לאיכות הארון.

        נגר ארונות בגדים שעובד בתהליך מסודר

        תהליך ייצור ארונות והרכבתם נעשה עם הגעת נגר ארונות לנטילת מדידות. לאחר שהוא הבין לצרכי הלקוחות הוא ייצר אותם בנגריה המאובזרת שלו שכוללת מיכון מודרני שנועד לעיבוד מטבי של העץ, לצביעה איכותית ועוד. ההרכבה תיעשה בבית הלקוח ולאחר סיומה יוצבו ארונות עם גימור מושלם. ארונות מטבח נועדו לאחסון כלי מטבח, מוצרים שונים ועוד וארונות בגדים לבגדי חורף וקיץ, לאקססוריז ולפריטים משלימים אחרים. בכולם ניתן למצוא מדפים, מגירות, ידיות, ואלמנטים נוספים לקישוט ולשימוש אחר.

        נגר ארונות מקצועי ומיומן

        מומלץ לקבל שירות מ"לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא שהינה נגריה בעלת מוניטין המנוהלת היטב. בעליה יודע להקשיב ללקוח ולמצוא עבורו פתרונות שונים אשר יתאימו בצורה מושלמת לחלל הקיים. השירות ניתן לאורך כל ימות השנה ויהיה מקצועי מאוד ועם יחס אישי. השקעה בארונות מוסיפה רבות לאיכות החיים בבית וכדאי שתיעשה עם נגר ידוע ומוביל בתחומו.

        נגריה בקריות

        נגריות בצפון מספקות שירותים לאנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ובעצם לכל מי שנזקק להם, הן מייצרות ומרכיבות ריהוט בהתאמה אישית. בין הריהוט הנ"ל ניתן למצוא ארונות למטבחים ולחדרי שינה, מזנונים, פרגולות וריהוט אחר. בין היתר, נעשה שימוש בעץ מלא מסוגים שונים אשר יש לו יתרונות על עץ תעשייתי מעובד. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא היא נגריה מקצועית ובעלת מוניטין וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

        נגריות בצפון – איכות מעל לכל

        נגריות בצפון מספקות רהיטים עם גימור מושלם. הן עובדות עם סוגי עץ פופולאריים מאוד כמו: אורן, אלון, דובדבן, מייפל אבל גם עם אחרים. עץ מלא מכניס את הטבע לבית, עמיד ומסיבי מאוד. כאשר הוא מעובד היטב כל רהיט ייראה נהדר. ניתן להזמין בסגנונות עיצוב שונים כולל כפריים, מודרניים, קלאסיים ואחרים. התאמת הריהוט לבית ולחללים בו מצליחה לנצל היטב את המקום בכל חדר וחדר, מוסיפה נוי ואיכות ותורמת מאוד לחוויית המגורים בבית. הרהיטים הם פריטים גדולים, בעלי נפח ומסיביים ויש להם נוכחות לכן, כדאי, לרוב, להעמיד אותם במרכז ולהתאים את יתר הפריטים אליהם. לחילופין, ניתן לבחור ריהוט על פי קו העיצוב הכללי של הבית. כך שקיימת גמישות לגבי בחירתם מכל כיוון אפשרי.

        תהליך ההתקשרות

        השירות מתחיל בפגישה עם בעלי הבית וקבלת מידע לגבי צרכיהם. הנגר המוביל ייקח מידות ויכול אף להמליץ על הארון, השידה, המטבח והרהיט המבוקש האחר. הייצור נעשה בנגריה משוכללת אשר בה ניתן למצוא מיכון אוטומטי ממוחשב ואחר לעיבוד העץ. ההרכבה תיעשה בבית הלקוח במועד שנקבע. ההקפדה תהיה על גימור מושלם.

        נגריות בצפון הארץ – שירות מקצועי

        מומלץ לקבל שירות מ"לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא אשר בעליה מנהל אותה במקצועיות רבה. הוא בעל ידע רב בתחום וניסיון מצטבר המגיע משירות ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא עושה שימוש בחומרים איכותיים מאוד ובכלל זה, מוצרי פרזול, כמו ידיות צירים לדלתות וכדומה. כל לקוח יזכה לשירות מקצועי עם יחס אישי בדרך לקבלת רהיט איכותי אשר יחזיק מעמד ולא יתבלה גם לאורך זמן.

        נגר בצפון

        נגר בצפון מבצע עבודות נגרות ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים ואחרים. הוא מיצר ומרכיב ארונות וריהוט אחר בהתאמה אישית לכל לקוח. ניתן להזמין רהיטים מסוגי עץ מגוונים שחלקם הינם פופולאריים. תהליך ההזמנה מסודר והתוצאה היא רהיטים בגימור מושלם. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא הינה נגריה בעלת שם ההולך לפניה באזור הגליל המערבי וניתן לקבל אצלה מידע.

        נגר בצפון – מייצר במגוון עיצובים

        נגר בצפון מייצר ומרכיב ארונות מטבח, ארונות לחדרים, מיטות, שידות וריהוט אחר הנדרש בבית ובמבנים אחרים. הוא מייצר אותם במגוון סגנונות עיצוב ובין היתר, כפריים, מודרניים ואחרים. כל לקוח יכול לבחור את הרהיטים על פי צרכיו וטעמו האישי. ייצור ארונות נחשב למורכב יותר בגלל שהם, לרוב, מקובעים לקיר ולא ניתן להזיזם לאחר מכן. כל ארון יותאם לצרכי המשתמש ולמטרות אליו הוא נוצר, אבל ניתן למצוא בכולם, מדפים, מגירות, מתקני תלייה, וכן, מוצרי פרזול אחרים כמו ידיות, צירים מיוחדים ועוד. במטבחים מוצאים שלל אביזרים ייחודיים שנועדו לאחסון כלים וכדומה. היתרון בהתאמה לחלל הקיים היא בניצול המקום בצורה מרבית ומכאן שההשקעה היא טובה מאוד.

        נגר בצפון שעובד בתהליך מסודר

        התהליך מתחיל במדידות אותם עורך הנגר, ממשיך בייצור בנגריה המאובזרת ומסתיים בהרכבה בבית הלקוח. כל שלב מבוקר מאוד והייצור נעשה באמצעות מיכון חדשני המסוגל לעבד עץ בצורה מדויקת ביותר. כך לגבי מכונות לניסור, להקצעה, לליטוש, לצביעה ועוד. לאחר ההרכבה בבית הלקוח יתקבלו רהיטים עם גימור מושלם. ניתן לייצר רהיטים מעץ מלא כמו: אלון, אורן, דובדבן, מייפל ועוד. כולם מבוקשים ובעלי תכונות הייחודיות להם. עץ מלא הוא בעל איכויות מעולות העדיפות רבות על עץ תעשייתי.

        נגר בצפון הנותן שירות מקצועי

        מומלץ לקבל שירות בנגרית "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא בעלת המוניטין. בעליה הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר ומצטבר בייצור ריהוט מגוון ללקוחות רבים. הוא ישמח להעמיד את הידע והניסיון לכל לקוח וותק או חדש. השירות יינתן במקצועיות רבה ועם יחס אישי. ריהוט איכותי משדרג את מראה הבית מוסיף רבות לאיכות החיים בו, ולכן, כדאי להשקיע בטוב מסוגו.

        Skip to content