whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ארון ייחודי שיתאים בדיוק לצרכים שלכם

    ארונות בהתאמה אישית נועדו לניצול מרבי של שטח האחסון. הם מיוצרים על ידי נגר מיומן המצליח לעצב אותם בצורה נאה. בכך הם מוסיפים למראה של החדר בו הם מותקנים. ניתן למצוא ארונות המיוצרים מסוגי עץ שונים שחלקם אף יוקרתיים. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא הינה בעלת מוניטין וניתן לקבל אצלה ייעוץ ומידע מקיף.

    ארונות בהתאמה אישית לכל חדר

    ארונות בהתאמה אישית נדרשים בנסיבות שונות. חלק מהן נועד לנצל עד למקסימום של גודל החדר וצורתו. בבתים רבים יש חדרים בגדלים קטנים אשר המרחב הפנימי הינו צר. בנוסף, ממוקמים חלונות במקומות בעייתיים וכדומה. כאשר אין אפשרות למצוא רהיט מוכן מתאים אז עיצוב נכון יפתור את הבעיה. מקרה אחר הוא בעת שרוצים עיצוב ייחודי אשר משפר את מראה החדר. לרוב, זה עבור חדרי שינה של הורים, אבל נדרש גם עבור חדרי ילדים ועוד. הבחירה יכולה, בהחלט להיות בשילוב בין שני צרכים אלו. ניתן למצוא סוגי עץ שונים שנועדו לייצור רהיטים וארונות. האורן הנחשב למבוקש מאוד אבל גם המייפל, האלון והדובדבן נחשבים לפופולאריים. ריהוט מעץ מלא נראה נהדר. הוא מסיבי מאוד בגלל צפיפות החומר הגדולה שלו ועמיד טוב יותר בפני רטיבות. הוא מעובד היטב ובעל גימור מעולה.

    תהליך מורכב

    תהליך הייצור וההרכבה מורכב יחסית וכולל מספר שלבים. ראשית ירצה הנגר המוביל להבין את צרכיהם של הלקוחות ולאחר מכן יגיע לעריכת מדידות. בשלב הבא ולאחר אישור הצעתו, הוא יכין את חלקי הארון בבית המלאכה שלו. הוא מצויד במיכון מתקדם הכולל מכונות חיתוך, הדבקה, ליטוש, צביעה וכדומה. ההרכבה תתבצע במועד שנקבע מול הלקוח. בכל ארון יהיו מדפים, מגירות לאחסון, מקומות לתליית בגדים , הפרדה בין בגדי חורף לקיץ ועוד. בארונות רבים מייחדים מקום גם לאקססוריז ועוד.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מ"לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא שהינה נגריה בעלת שם ההולך לפניה. הארונות ויתר הרהיטים המיוצרים אצלה הינם נאים וייחודיים ויוסיפו רבות לכל חדר. ניתן למצוא שלל עיצובים בהם מודרניים וכפריים המתאימים לטעם רבים.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content