whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אין צורך לקנות מטבח חדש – יש פיתרון טוב יותר

    חידוש מטבחים יכול להיות פתרון נהדר וזול יחסית. בוודאי, ביחס לייצור והרכבת מטבח חדש. האפשרות הזאת נחשבת גם לנוחה יותר ונעשית תוך פרק זמן קצר. אופציות העיצוב הקיימות הינן רבות וכל אחד יוכל למצוא את האחת המתאימה לצרכיו וטעמו האישי. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא היא נגריה המתמחה בנושא וניתן לקבל מידע אצל מנהלה.

    חידוש מטבחים – עם גימור מושלם

    חידוש מטבחים מייתר את הצורך בתכנון של מטבח חדש על כל ההיבטים המורכבים שיש בו. הוא מתאים מאוד במספר מצבים, כאשר המטבח הקיים עדיין נראה במצב טוב יחסית ואינו בלוי/רקוב מהיסוד, במקרים בהם יש דלתות דהויות או שרוטות, חלקים חיצוניים שבורים, בעת שקיימות ידיות שאינן יציבות ועוד, כאשר השלד הפנימי איתן ומחובר טוב לקיר ואין שום סיבה לפרק אותו, כאשר הסידור הפנימי עדיין עונה על צרכי הדיירים ובנסיבות אחרות דומות. סיבה טובה נוספת היא הרצון לשינוי, לריענון ולהתחדשות, התיקון יהיה קל יחסית וכאשר מתווספת לו צביעה מודרנית אזי הארונות ייראו טוב מאוד. ניתן להוסיף אלמנטים מודרניים למטבח בעיצוב ישן ואז להפוך אותו ליעיל ושימושי אף יותר. בהשוואה להשקעה במטבח חדש הפתרון יכול להיות מושלם.

    תהליך מסודר

    תהליך חידוש מטבחים נעשה בצורה מסודרת ומתחיל בעת שהלקוח פונה לנגריה. במידה והדבר כדאי מבחינת השלד ואפשרי מבחינה טכנית, תוצע הצעה ועם אישורה ייצא התהליך אל הפועל. הוא ייעשה בנגריה המשוכללת אשר ניתן למצוא בה מיכון מודרני ומתקדם הכולל מכונות לעיבוד עץ, לצביעתו וכדומה. ההתקנה  תיעשה במועד שנקבע עם הלקוח על ידי צוות מקצועי ומיומן. כל העבודה תיעשה עם גימור מושלם ובסיומה יהיה קשה לזהות כי מדובר בחידוש מטבח ישן קיים.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות חידוש מטבחים מאת  "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא בעלת המוניטין. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מייצור רהיטים בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים עסקיים וכדומה. הוא יודע לייצר מטבחים כפריים, מודרניים ואחרים מסוגי עץ שונים. כל שירות יינתן במקצועיות ועם יחס אישי.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content